wtorek, 15 stycznia 2013

Prolog

No więc powinnam się przedstawić. Nazywam się Amanda Ficpatric mam 19 lat. Jestem modelką więc pomyślicie, że jestem głupia "jak but lewej nogi" ale zasadniczo jestem "mądra". Nie mam problemów z nauką. Nie muszę wkuwać jak niektórzy bo mam dobrze rozwinięty słuch i gdy coś usłyszę zapamiętuje to.
Zaciekawia mnie fakt że używamy mózgu w jakieś 20 % albo nawet mniej. 
Urodziłam się w Anglii ale już od 15 lat jestem modelką byłam w New York'u, Los Angeles, Sydney, Warszawie, Kijowie, Jerozolimie, San Francisco, Rio de Janeiro i teraz w Hiszpanii w Barcelonie, ale niestety wyjeżdżam do Londynu. Znów. Źle się czuje że zostawię tutaj Katrine. Dzięki niej znalazłam się w elicie. Pierwsze przyjaźniłam się z nią tylko o to by tam się znaleźć ale po pewnym czasie ją polubiłam.
Rodziców nie mam bo zginęli w wypadku. Zostali mi tylko dziadkowie ale oni też nie pożyją wiecznie.
No i chyba się przedstawiłam. Do zobaczenia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz